Het pure Eilandleven















Helpppp! mei is voorbij gevlogen.
 Mijn absolute favoriete maand van
het jaar in Zweden.


Ging ik het plaatselijke tuincentrum in
en ik neeeeeh echt ik heb totaal geen
groene vingers, geen enkele plant heb
ik in huis, nog geen cactus.
Alles gaat dood, zo zonde :)

Maar kwam tot de ontdekking dat
ik een voorliefde heb voor
grijsgroenesoorten.

Dus daar ging ik met een paar tassen vol met planten
de deur uit, verschillende oa. hosta's en schattige plantjes
waar dan weer bonen aan moet groeien, daarnaast
heb ik in mijn hoofd geprent dat ik
groenegrijze pompoenen ga kweken hahahaha…

Dat beloofd nog wat, hou jullie geüpdatet.

Verder haak ik wat af tussen de bedrijven door,
kreeg al mailtjes dat ik ook andere met
het haakvirus had besmet :)

Ik kwam tot de ontdekking nadat ik een poosje
had gebreid dat haken meer mijn ding is.


Fijn begin van een nieuwe maand allemaal.
Kom gerust langs op mijn 
IG konto als je niets van
het avontuur wil missen :)



Kram/Marion

Ps. dank jullie outthere :
voor jullie lieve reacties ❤️op de blog elke keer.
Jullie weten wie ik bedoel .)
Stuur me graag een mailje op basichus@gmail.com
voor sneller kontakt. 












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen